Vanavond géén UilenTV!

17 november 2009 | VERSTUUR | PRINT   

UilenTVVanavond, dinsdag 17 november, is er geen uitzending van UilenTV. Door ziekte en het lage aantal vrijwilligers bij UilenTV zijn er niet genoeg mensen om te kunnen uitzenden.

Excuses van de UilenTV-ers voor het ongemak.

Contactadres UilenTV: Uilenstede 2; info@uilentv.nl

Bron: Uilenstede Nieuws, UilenTV

   Er zijn 18 reacties op
  Vanavond géén UilenTV!

  1. Bewoner  | 18 november 2009 om 11:29

    Niemand die t zal missen…
    Beterschap

  2. dokun  | 19 november 2009 om 00:25

    Jammer…

  3. A-flat  | 19 november 2009 om 09:52

    Ik zal’t wel missen.
    Volgende week wel uitzending?

  4. Peter Kaas  | 19 november 2009 om 22:13

    Ben benieuwd wat VBU in haar beleidsplan over UilenTV te zeggen heeft…

  5. Jaap Aap  | 23 november 2009 om 23:05

    degenen die het missen zijn volgens mij ver in de minderheid, opheffen die zender! ik las dat de vbu voor 4000 euro per jaar subsidieert! wat een bullshit, 1 keer per week uitzenden en dan ook nog shitfilmpjes, wat een loserproject!

  6. Bewoner  | 25 november 2009 om 11:36

    Niet alleen shit filmpjes,
    maar shit filmpjes uit 1994 ofzo.. Uilen tv gaat echt nergens over. Enige waar t goed voor is is dat onze wannabee’s tv sterren hun wekelijkse portie bezigheids therapie vergoed krijgen.

    Enne, 4000 euro?! Steek dat geld maar in een leuk feest ofzo voor uilenstede bewoners..

  7. Jaap Aap  | 25 november 2009 om 13:29

    tja als die filmpjes uit 1994 nog leuk waren…maar nee, helaas

    wel echt jammer, denk dat er wel leuke tv gemaakt kan worden, jammer dat de huidige mensen het zelf niet inzien en opstappen

  8. Arjo (Redactie)  | 25 november 2009 om 19:28

    Bewoner / Denise. UilenTV heeft helaas geen filmpjes uit 1994. Toen bestond het helemaal nog niet.
    UilenTV-ers krijgen helemaal niets vergoed; het zijn allebei gewoon onbetaalde vrijwilligers.
    Er zitten voor zover mij bekend geen Storm-leden bij UilenTV. Ik weet niet eens wat Storm is (behalve een weerverschijnsel).

    Wel wat laf en hypocriet om anoniem commentaar te geven / dingen proberen af te breken en zelfs de feiten niet correct hebben. Vind je zelf ook niet?

  9. Bewoner  | 26 november 2009 om 08:24

    1994 was ook niet letterlijk bedoeld, meer om aan te duiden dat t allemaal zeer oud oogt,,, Had je zelf ook wel kunnen verzinnen..

    En wat betreft de vergoedingen; had het over vergoeding in natura, dus dat jullie lekker op subsidie daar jullie bezigheids therapien kunnen houden i.d.v. quasi televisie maken..
    En ga nou niet zeggen dat jullie geen subsidie krijgen, want dat is pas verdraaien van feiten..

    En je noemt me laf omdat ik niet op een publiekelijk toegankelijke website mn email adres wil prijsgeven? Hoe naief ben jij..

    En ook vind ik t belachelijk en kinderachtig dat je t nu persoonlijk op de man gaat spelen..

    Enne? Hypocriet? Ik zie niet wat er hypocriet is aan mn posts…

  10. Bewoner  | 26 november 2009 om 08:30

    post scriptum

    En geloof me dat mijn menig over Uilen tv gedeeld wordt door een grote groep hier op Uilenstede..

    Hé maar als je geen kritiek kan verdragen moet je misschien maar iets minder publiekelijks gaan doen en t niet persoonlijk gaan maken..

  11. Arjo (Redactie)  | 26 november 2009 om 09:20

    Jaap Aap / Sjaak.
    Makkelijk he! Anoniem (ongefundeerde) kritiek leveren. En zelf niets willen doen!

    Wij van UilenTV (inderdaad uw reporter is ook één van de mensen die proberen om UilenTV te laten voortbestaan), zouden héél erg graag nieuwe mensen willen. Persoonlijk hoef ik echt niet zo nodig met mijn kop op TV. Ik maak veel liever filmpjes of nieuws.
    Momenteel is het simpelweg zo dat als ik nu weg zou gaan bij UilenTV dan kon de zender wel eens ophouden te bestaan. Dat vind ik in ieder geval wel erg jammer! Inderdaad ik ben daarin bevooroordeeld.

    Ik zou zeggen contact UilenTV: info@uilentv.nl, en doe het zelf beter of geef in ieder geval UilenTV zelf je op- en aanmerkingen.

  12. Bewoner  | 26 november 2009 om 10:25

    Dus als ik hier op een beschaafde manier mn feedback geef op jouw reactie dan ga je mn berichten wissen???

    DAT IS PAS LAF!!!

  13. Pietje Bel  | 26 november 2009 om 10:29

    Wat een gezeur Jaap en Bewoner. Misschien dat Arjo niet goed op jullie verhaal kan of durft te reageren omdat hij ook bij UilenTV zit, maar ik wel.

    Je hoeft niet te kijken, als je het niets vind. Ga het anders zelf doen!
    TV maken kost nu eenmaal geld en tijd. UilenTV was in het verleden inderdaad beter dan nu, volgens mij. Maar blijkbaar zijn ze nog maar met een paar man.
    Jaarverslag van de VBU zegt dat er jaarlijks 4000 Euro van de VBU naar UilenTV gaat. Dat is iets meer dan 1 euro per bewoner. Daarvoor krijgen wij elke week een film, kabelkrant en programma’s uit de wijk.
    De VBU geeft elk jaar bijna 20.000 euro uit aan salarissen voor bestuursleden! Zien we daar als bewoners zoveel voor terug?

  14. Pietje Bel  | 26 november 2009 om 11:15

    @ Arjo. Waarom wil je toch zo graag de identiteit van mensen op je forum weten?
    Ik post ook anoniem!

  15. Arjo (Redactie)  | 26 november 2009 om 12:43

    Ik ben blij dat UilenTV bij zoveel mensen leeft dat er behoorlijk wat reakties komen.

    Pietje Bel. Ik mag graag weten met wie ik “discussieer”. Zeker als er veel feitelijke onjuisheden worden gespuit. Maar misschien moet ik er dan gewoon niet op in gaan!

    Bewoner. Ik heb in deze “discussie” geen enkele reaktie gewist!
    Of was dat niet letterlijk bedoelt?!?

  16. Jaap Aap  | 26 november 2009 om 14:12

    volgens mij maakt het niet uit wat ik zeg kennelijk zit het hier bij de mensen zo in hun hoofd dat ze iets zinnigs doen dat het er niet uit te krijgen is

    de filmpjes zijn shit, de nieuwsonderwerpen zijn shit, alles is shit, genoeg fundering voor mijn opvatting?

    je kunt wel blij doen over die 1 euro per bewoner en dat er filmpjes worden gemaakt e.d. maar het zijn nog steeds shit filmpjes, ik ga toch ook niet blij over een fiets doen die geen banden heeft? wees jij dan ook niet blij over die zender die weinig voorstelt

    en pietje, als je de vbu het geld niet waard vindt kun je daar iets tegen doen, voglens mij is het gewoon een vereniging, heb ook posters voor een vergadering gezien dus als je daar wat wilt bereiken moet je niet hier wezen. en of de bewoner daar wat voor terug krijgt is de vraag, ik houd me er eerlijk gezegd niet zo mee bezig maar je kunt het punt dat jullie geld mogen krijgen omdat er een andere groep ook geld krijgt en er volgens jou ook niets aan doet niet gebruiken in een argument :-D

    hey wij willen geld voor niets doen omdat zij dat ook krijgen! geef me geld ik ben net zo slecht als zij … lol

  17. Arjo (Redactie)  | 26 november 2009 om 15:46

    Jaap Aap.
    Klopt! Het zal voor UilenTV waarschijnlijk niet veel uitmaken wat jij hier allemaal zegt of roept. Als jij anoniem je kritiek op UilenTV spuit op een “forum” van een andere website kun je natuurlijk niet verwachten dat UilenTV daar iets mee kan of gaat doen.
    Wil je in contact komen met UilenTV, verwijs ik je graag naar de mail van UilenTV: info@uilentv.nl

  18. Jaap Aap  | 4 december 2009 om 13:15

    Waarom kan ik niet verwachten dat UilenTV niets met kritiek doet? Een persoon met enig reflectief vermogen en wil om iets te verbeteren denkt op zijn minst na of er een (kern van) waarheid in zit.

    Dit forum is door zijn aard begrensd in het geven van uitgebreid commentaar maar je kunt (evt. anderen) ook wel bedenken wat/nadenken over er aan UilenTV scheelt, daar heb je mij niet voor nodig.

    Kortom: Je maakt het jezelf nu wel erg gemakkelijk door alles af te wimpelen. Ik las op de site dat dit een initiatief is van de UilenTV redactie dus zij zullen het ook wel te weten komen.

   Laat een bericht achter

De volgende HTML codes zijn toegestaan  

<a href> <b> <code> <i> <strike> <strong>        |    BERICHT