De Vaklieden: “niet erg snel”

27 januari 2010 | VERSTUUR | PRINT   

HamermanSinds december vorig jaar is er een klein technisch probleem in één van de torens op Uilenstede. Het gaat om een kapotte deurdranger aan de buitendeur van de flat.

Geen groot probleem, maar wel erg jammer voor de warmte (en geld!) die de flat uit verdwijnt met het winterse weer momenteel. Er zijn namelijk erg weinig mensen die de deur handmatig dicht trekken.

De week voor Kerst 2009 had ik “de Vaklieden” hiervan al op de hoogte gebracht. Tot op heden (een maand later) is het nog altijd niet gerepareerd. Dit ondanks nogmaals bellen en het probleem aangeven bij een medewerker van DUWO.

De vaklieden zijn de organisatie die sinds 2008 verantwoordelijk is voor alle “klein onderhoud” op Uilenstede. Telefoonnummer: 020 – 342 96 66 (24/7).

Vandaag ook een niet-dringend probleem met de lift gemeld bij Kone: 0900 – 22 555 66 (24/7). De kunsstoffen bedekking van de liftlamp is kapot (geslagen?). Daardoor hangen de stukken (scherven) erbij.

Eens kijken welke van de twee “klachten” het eerst is opgelost.

 

Bron: Uilenstede Nieuws

   Er zijn 5 reacties op
  De Vaklieden: “niet erg snel”

  1. Frank (VBU)  | 27 januari 2010 om 17:34

    De VBU maakt zich graag sterk voor dit soort problemen. Wij hebben maandelijks overleg met DUWO, tijdens dit overleg leggen we de klachten die we van bewoners ontvangen hebben, nog eens voor.
    Helaas vernemen we deze klacht nu pas, bij het volgende overleg zullen we dit probleem aankaarten.

  2. Arjo (Redactie)  | 27 januari 2010 om 17:57

    Frank. Bedankt voor de reaktie. En de toezegging om het aan te kaarten. Dit stukje is ook geschreven om reakties van anderen over problemen (zo die er zijn) met de vaklieden c.s. te melden.

  3. dokun  | 28 januari 2010 om 14:56

    Bij ons moest de afgelopen 5 maanden de loodgieter 3 keer langs komen. Bij 2 van de 3 afspraken kwam de loodgieter niet opdagen, en zat er iemand voor niks een halve dag te wachten.Bij het maken van de afspraken hebben we diverse malen de datum van de afspraak herhaald dit i.v.m. de eerdere ervaringen met het niet nakomen van gemaakte afspraken. Na een telefoontje naar Vaklieden zeiden ze beidde keren dat de afspraak op een andere dag was gepland terwijl dit niet zo was.

    Het is dus erg moeilijk om een betrouwbare afspraak met Vaklieden te maken.

    De reparaties zijn wel zeer goed uitgevoerd!

  4. Toren1  | 28 januari 2010 om 16:36

    Bij ons hebben ze bij een verstopping van de gootsteen gewoon de zwanenhals eruit getrokken zonder er eerst een emmer onder te zetten. De inhoud van de zwanen hals lag dus over de keukenvloer. Hij heeft er toen een dweil over heen gedaan en heeft de gootsteen gerepareerd maar de chemische derrie op de vloer laten liggen waardoor ons zeil nu aangetast is.. zo geniaal zijn ze dus ook niet altijd.

  5. Frank (VBU)  | 4 februari 2010 om 19:12

    Wat betreft het melden van klachten; graag mailen naar klachten@vbu.nl met daarbij beschrijving van wat er gebeurd is en adresgegevens

   Laat een bericht achter

De volgende HTML codes zijn toegestaan  

<a href> <b> <code> <i> <strike> <strong>        |    BERICHT