BBQ met veel herrie

24 juni 2010 | VERSTUUR | PRINT   

Het is weer zomer met mooi weer op Uilenstede. Dat betekend vaak barbequeen. Zo ook gisteravond op het voormalige Uilenpopterrein (nu het hondenpoepterrein) op Uilenstede-Zuid.

Daar werd door een groep van ongeveer 30 mensen een barbeque en gezellig samenzijn gehouden. Na afloop was er, zoals ook wel vaker, een groot “vreugdevuur” met vlammen tot een metertje of vijftien hoog.

Ditmaal was er ook zeer harde electronische muziek tot een uurtje of drie ’s nachts.

De volgende morgen was het terrein te herkennen aan de bekende grote zwarte brand plek (er worden daar dus wel vaker vuurtjes gestookt) en een tweetal winkelwagens met rotzooi.

De brandweer amstelveen was blijkbaar niet op de hoogte, want zij noemden het een “rustige dag”.

Bron: Uilentede Nieuws

   Er zijn 8 reacties op
  BBQ met veel herrie

  1. LOL  | 27 juni 2010 om 22:21

    Het was trouwens weer lachen vanmiddag. Er was een ‘brandgerucht’ op Uilenstede 388:
    http://www.alarmeringen.nl/message/4697980/br-1-brandgerucht—inc-net–2—uilenstede-388-amstelveen—net002-3231–.html

    De brandweer crosste met toeters en bellen weer flink rond op Uilenstede, maar het kostte ze nogal wat tijd om het juiste adres te vinden.

  2. x  | 1 juli 2010 om 21:21

    Het is weer zover…….
    Moet morgen gewoon om 7 uur op, laat het niet lang meer duren voordat ik denk ik een belletje naar de politie ga plegen.

  3. andere Frank  | 4 juli 2010 om 09:18

    vergeet het maar, heb ook eens met dat bijltje gehakt en ze komen gewoon niet!

  4. bewoner  | 4 juli 2010 om 21:17

    een feestje moet toch ook wel kunnen vind ik… (al irriteer ik me er ook aan als de herrie tot laat duurt) maar soms gaan ze inderdaad te ver. Snap niet dat mensen zelf niet het fatsoen kunnen opbrengen om eventjes aan andere bewoners te denken die misschien moeten werken of tentamens etc hebben (of het gewoon irritant vinden)..

  5. toren2  | 5 juli 2010 om 10:18

    Je woont op Uilenstede, als je niet tegen geluid kunt moet je misschien in een bejaarden wijk gaan wonen, lees: de rest van Amstelveen.
    En om 21:30 de politie gaan bellen voor geluidsoverlast, is wel erg vroeg. Als het nou 2:00/3:00/4:00 was, oké, dan mag het wel.

  6. atrium  | 5 juli 2010 om 16:49

    dat het een studentenwijk is, is niet een vrijbrief voor geluidsoverlast en alle andere overlast.
    Ik ben zelf ook een student maar ik gooi nooit rommel van mn balkon op auto’s of houd feestjes waar heel uilenstede tot 4 uur s nachts kan mee genieten. Juist studenten zouden slim genoeg moeten zijn om rekening te kunnen houden met anderen, domme aso’s begrijp ik nog…

  7. x  | 5 juli 2010 om 18:37

    Tijd bij berichtje klopt niet, heb om 11 uur gebeld, om kwart voor 12 was het over met de pret. Politie bellen heeft wel degelijk zin dus!
    Ik woon inderdaad op Uilenstede, een studentenwijk, een feestje moet zeker kunnen daar ben ik het helemaal mee eens. Maar niet op een doordeweekse dag. Ik heb wel een leven en moet gewoon 5 dagen per week stage lopen. Op een vrijdag of zaterdag avond zul je mij niet horen klagen.

  8. Arjo (Redactie)  | 6 juli 2010 om 08:39

    Feestje bouwen moet inderdaad kunnen vind ik. Maar ALTIJD rekening houden met je medemens.Daarbij maakt het wel verschil of het een “weekavond” is of een weekendnacht.

    ONGESCHREVEN regel op Uilenstede is al jaren: door de week houd je op tijd (uurtje of elf flink dimmen) rekening met je medebewoners.
    In het weekeind wordt zelden of nooit geklaagd over geluidsoverlast. Zolang de boel maar een beetje heel blijft…..
    Aankondingen dat je een feestje geeft helpt dan en zeker de rotzooi na afloop weer opruimen.

   Laat een bericht achter

De volgende HTML codes zijn toegestaan  

<a href> <b> <code> <i> <strike> <strong>        |    BERICHT