Klachtenmelding verdwijnt!

2 december 2010 | VERSTUUR | PRINT   

HamermanSinds een tweetal weken is een zit er een groot gat in één van de ramen van de “Servicestam” (waar de liften en interne trappen zitten) op de twaalfde verdieping van Toren 2. De ruit ligt er praktisch uit.

Op het betonrandje ervoor en zelfs op de begane grond lagen de glassplinters ervan.

Vorige week vrijdag heeft uw reporter de Vaklieden over het gat in het raam gebeld. Daar bleek dat dit probleem, dat toch al een dag of tien bestond, nog niet gemeld was, voor zover de Vaklieden wisten.

Vandaag, woensdag 1 december was er nog altijd niets gebeurd. Op zich zou reparatie ook al wel erg snel zijn, maar aan de andere kant bij dit weer verdwijnt er door zo’n gat, zeker op de twaalfde, toch heel wat warmte. Niet goed voor het milieu, maar vooral niet goed voor de hoogte van de stookkosten.

Dus maar weer met de Vaklieden gebeld: 020 – 34 29 666, om te vragen hoe het met de reparatie stond; hoe lang duurt het nog? De Vaklieden konden echter geen reparatieverzoek van dit euvel vinden! De melding van vorige week vrijdag was onbekend.

Dus maar weer een nieuwe melding gedaan met het dringende verzoek om het zo snel mogelijk te repareren.

Update, donderdag 17.30. Het glas is inmiddels gerepareerd. Nadat afgelopen vrijdag het gat d.m.v. het plaatsen van een houten schot al provisorisch was gedicht.

Bron: Uilenstede Nieuws

   Er zijn 4 reacties op
  Klachtenmelding verdwijnt!

  1. Sneeuwman  | 3 december 2010 om 13:15

    Als ik een klacht heb, moet ik dit meestal ook vaker melden.

    Echter, bij mij, wordt de klacht steeds op ‘afgehandeld’ gezet, terwijl er niets gebeurd is.

    Gemiddeld heb ik hierdoor een klacht 3 keer moeten melden (5 klachten) voordat het daadwerkelijk afhandeld werd (ja, ik blijf het net zolang melden tot het gedaan is ;-))

    Zojuist een klacht ingediend; eens kijken hoe het dit keer afgehandeld wordt..

  2. bewoner  | 3 december 2010 om 18:15

    Volgens mij is dat altijd zo hoor.. als je niet 2 x belt komen ze niet ofzo? Ja soms wel maar dan moet je het vaak via DUWO aangegeven hebben

  3. slarty b  | 3 december 2010 om 22:38

    Ziggo heeft ook zo’n policy, als er niet genoeg meldingen per flat komen wordt je klacht daar als ‘ruis’ beschouwd.
    Klachten oplossen is een kostenpost voor bedrijven. En als ze ieder klacht serieus zouden nemen, zouden ze misschien ook weleens voor niets in actie moeten komen: duur.

  4. Arjo (Redactie)  | 4 december 2010 om 11:52

    Inmiddels zijn de Vaklieden erin geslaagd om het gat te dichten.
    Ze hebben er een houten plaat voor geschroefd.

   Laat een bericht achter

De volgende HTML codes zijn toegestaan  

<a href> <b> <code> <i> <strike> <strong>        |    BERICHT