Geen kabelTV

25 februari 2013 | VERSTUUR | PRINT   

Sinds zondagavond half zes is er in Amstelveen-Noord / Uilenstede een grote storing met het door Ziggo geleverde radio- en TV-signaal. Heel Uilenstede is verstoken van alle radio- en TV-signalen via de kabel.

Alle radio- en TV-signalen? Nee, niet helemaal, het signaal van UilenTV is nog altijd te ontvangen!

Voor alle andere kanalen geldt dat je alleen maar sneeuw ziet.

Uw reporter heeft gisteravond rond zevenen melding gemaakt van dit probleem via het “melden van grote storingennummer” van Itt: 088 – 411 77 66.

Dat nummer wordt je doorgegeven aan het eind van een bandje dat je te horen krijgt als je buiten de kantoortijden (1/2 9 tot 5) van Itt belt naar hun nummer op de website: 088 – 411 77 88.

Aldaar was de storing al bekend en volgens de receptionist betrof het heel Uilenstede (voor zover ik hem kon verstaan).

Het is nu maandagmorgen even na zevenen en het signaal is nog altijd niet terug.

Het is op dit moment nog onbekend wat de oorzaak is, of en wanneer het signaal weer terugkomt.

Bron: Uilenstede Nieuws, moeilijk verstaanbare telefonist Itt

   Er zijn 13 reacties op
  Geen kabelTV

  1. B-flat  | 25 februari 2013 om 08:43

    UilenTV is nu ook weg!

  2. Arjo (Redactie)  | 25 februari 2013 om 08:50

    Zojuist contact gehad met Itt. Storing betreft heel Uilenstede en is doorgegeven aan Ziggo.
    Wat de oorzaak is en hoe lang de reparatie gaat duren is onbekend bij Itt.
    “We nemen aan dat Ziggo er iets aan gaat doen” aldus de Itt-telefonist….

  3. Oost  | 25 februari 2013 om 09:55

    Net ook aan de lijn gehangen met ITT desk met het vriendelijke verzoek dat Ziggo het nu wel snel zou oplossen. Ziggo zou het eigenlijk gisteravond al oplossen, maar ze gaan het vandaag nog eens proberen. Vorige week duurde het ook twee dagen voordat ze op de melding reageerden…

  4. gezellig  | 25 februari 2013 om 12:18

    Heerlijk geen TV in de keuken. Eindelijk eens gewoon met je eenheidsgenoten praten ipv op zondagavond verplicht in de keuken meekijken en luisteren naar het voetbal.
    Leve ziggo!

  5. voetbalfan  | 25 februari 2013 om 13:03

    Je hoeft niet in de keuken te kijken al je niet wilt……
    Ik heb weer tv.

  6. Frank  | 25 februari 2013 om 17:18

    eenmaal thuisgekomen deed en de lift én de tv het weer! joepiedepoepie zullen we maar zeggen…

  7. Kees Jan  | 25 februari 2013 om 17:52

    Inderdaad altijd spannend of alles het doet hier als je thuiskomt!

  8. remco  | 25 februari 2013 om 17:58

    toch apart, de Ziggo-website meld dat het probleem 24 februari, 21.59 uur was verholpen. Gek dat ziggo wel voor de rest van de omgeving, maar niet voor uilenstede oplost

  9. Frank  | 25 februari 2013 om 22:19

    voor de tweede maal thuisgekomen (van de supermarkt) doen de lantarenpalen het niet, werd ik nog bijna aangereden ook…

    nu durf ik niet direct op de Ziggo website te kijken maar iets doet mij vermoeden dat ze de lantarenpalen ook gister als verholpen gemeld hebben!

  10. Arjo (Redactie)  | 26 februari 2013 om 20:38

    @ Frank. Waar deden de lantaarnpalen het niet? Voor zover ik kan zien werkt de straatverlichting op Uilenstede gewoon.

  11. Tomas  | 28 maart 2013 om 10:09

    Sinds gisteravond (rond 22:30) heb ik van het ene op het andere moment geen kabeltelevisie ontvangst meer, alle zenders geven sneeuw. Kan dit te maken hebben met de hierboven gemelde storing?

  12. Arjo (Redactie)  | 24 april 2013 om 08:41

    @Tomas. Bovenstaand artikeltje is van een eerdere storing met het Tv-signaal.
    De door jouw ondervonden storing wordt vermeldt op de itt Uilenstede pagina.

  13. Martijn  | 2 juni 2013 om 21:44

    De laatste tijd is internet ’s avonds tijdens spitsuur vaak weer erg traag.
    Niet dat het helemaal wegvalt, dat heeft het al heel lang niet gedaan voor mij althans, eerlijk is eerlijk.
    Maar nu bijvoorbeeld is de snelheid echt maar een fractie van wat het zou moeten zijn, zelfs rekening houdend met overboeking en het is ook echt geen incident meer. Vaste prik voor ’s avonds, eerder.

   Laat een bericht achter

De volgende HTML codes zijn toegestaan  

<a href> <b> <code> <i> <strike> <strong>        |    BERICHT