Van het kastje naar de muur gestuurd!

25 februari 2013 | VERSTUUR | PRINT   

Afhandeling van Technische Klachten op Uilenstede werkt voor geen meter! Ook bij problemen met het TV-signaal via de kabel (lees artikel hieronder) laat reparatie lang op zich wachten.

Hetzelfde gebeurde eerder al bij problemen met de verwarming (lees hier).

Alleen Skylift springt er momenteel positief uit. Die repareren binnen enkele uren na de melding van een klacht / storing (lees hier). Alhoewel ook daar communicatie soms moeilijk is (lees hier).

Uw Nieuws heeft inmiddels via DUWO vernomen dat Ziggo een monteur stuurt die tussen 12 en 13 uur op Uilenstede is. Dat is dan dus ruim 18 uur nadat het probleem al bij ITT gemeld was.

Uilenstedebewoners die, al of niet gefrustreerd, met het servicenummer van de Itt-desk bellen: 088 – 411 77 88, krijgen te horen dat Ziggo de klacht moet oplossen en dat zij alleen kunnen doorgeven.

Waar heb ik dat vaker gehoord…..

Kortom bewoners worden van het kastje naar de muur gestuurd!

Misschien wordt het weer tijd dat bewoners zelf weer alle telefoonnummers van de correcte instanties krijgen. Zodat ze rechtstreeks kunnen bellen met de firma die het probleem uiteindelijk zal moeten oplossen.

Zoals het nu geregeld is werkt het in ieder geval niet!

Bron: Uilenstede Nieuws, DUWO-medewerker, Itt-desk

   Er is 1 reactie op
  Van het kastje naar de muur gestuurd!

  1. Petra  | 27 februari 2013 om 08:34

    Ik heb zelf liever 1 nummer dat ik voor alles kan bellen. Dan graag wel met wat vriendelijker telefonist. Die ook weet waar het over gaat.

   Laat een bericht achter

De volgende HTML codes zijn toegestaan  

<a href> <b> <code> <i> <strike> <strong>        |    BERICHT